Infospravy.sk Infospravy.sk

Poznáte službu MôjPobox? Toto sú jej výhody
zdroj: shutterstock.com

Poznáte službu MôjPobox? Toto sú jej výhody

Chcete získať trvalý či prechodný pobyt v Bratislave, no pre určité okolnosti vám to nie je umožnené? Využite službu MojPobox.sk a vyhnete sa všetkým komplikáciám. Prinášame vám odpovede na otázky, ktoré by vás v tejto súvislosti mohli zaujímať.

Vaša nová adresa

Ak využijete spomínanú službu, budete si môcť do svojho občianskeho preukazu nechať zapísať lokalitu v Bratislave-Rači. Môžete si byť istí stabilitou tejto služby, pretože adresa, respektíve daný byt, je vo vlastníctve firmy, ktorá službu poskytuje.

Pre koho je trvalý pobyt určený

Služba je určená fyzickým osobám s riadnym trvalým pobytom na Slovensku, teda všetkým bežným občanom Slovenskej republiky. Služba sa nevzťahuje na zahraničné osoby ani na samotné deti – tie je potrebné nahlásiť spolu s dospelou osobou, pričom deti do 15 rokov získajú trvalý pobyt zdarma, zatiaľ čo deti od 15 do 18 rokov s 50% zľavou.

Trvalý pobyt neznamená právo disponovať s nehnuteľnosťou

Služba má vyložene evidenčný charakter, čo znamená, že zákazníkovi nevzniká práve disponovať s nehnuteľnosťou ako takou. Firma tiež neposkytuje žiadny druh ubytovania u nej prihláseným osobám.

Minimálne obdobie zajednania trvalého pobytu

Trvalý pobyt je možné objednať na obdobie minimálne jedného roka, pričom celá vec sa dá riešiť elektronicky, bez prítomnosti zákazníka na mieste v Bratislave. Od úhrady zálohy prebieha prihlásenie trvalého pobytu spravidla do troch dní.

Živnostníci a miesto podnikania

V prípade, že živnostník už má u firmy trvalý pobyt, získa zľavu 50% na vybavenie miesta podnikania. Faktúru za trvalý pobyt však nie je možné dať medzi nákladové položky firmy, nakoľko trvalý pobyt ako taký sa bude týkať fyzickej osoby.

Výhody služby

  • Trvalý pobyt môže získať aj človek, ktorý je dlžný tretím subjektom. Dostane tak dôveryhodnú adresu trvalého bydliska, ako aj možnosť vybavenia si Bratislavskej mestskej karty, tzv. električenky.
  • Ďalšia z výhod spočíva v zaobchádzaní s doručenou poštou. Zástupca firmy môže na základe vášho splnomocnenia, preberať aj poštu určenú „do vlastných rúk“.
  • Doručenú poštu je možné vyzdvihnúť v pracovné dni od 8. do 16., po vopred dojednanej dohode aj v neskorších hodinách.

Ľahká orientácia aj pre poštára

Všetka pošta by mala na miesto prísť bez najmenších problémov, nakoľko na schránke sú mená všetkých ľudí, ktorí túto službu využívajú. Vlastnú, samostatnú schránku nie je možné získať.

Skenovanie na požiadanie

Prijaté listiny je možné nechať oskenovať a okamžite tak zistiť o čo sa jedná. Sken prebieha najneskôr do druhého pracovného dňa a jeho výsledky uvidíte v on-line systéme.

Aj prechodný pobyt

Služba MojPobox.sk ponúka aj prechodný pobyt, ideálny pre mladých ľudí či v Bratislave dlhodobo zamestnaných ľudí, ktorí si chcú uľahčiť komunikáciu s miestnymi úradmi.

Najnovšie z kategórie: Tlačové správy

Pozri viac

Odporúčame